Avui hem fet la tercera sessió de Mobilitat Segura a l'escola Margalló.
A primera hora hem estat amb els nois i noies de 3r que han participat a l'activitat "Ho tens clar?". Han pogut detectar situacions amb risc, i han conegut al Marc, l'Àlex i la Paula. Han aprés i comentat on jugar amb seguretat, com caminar pel carrer, com sortir del vehicle, la importància de l'elevador o cadireta i els diferents graus de perillositat dels seients d'un vehicle.
A 5è hem finalitzat el debat sobre l'ús del casc quan anem en bicicleta. A continuació, hem realitzat l'activitat 'Els senyals de trànsit i les bicis' , on han conegut els senyals de trànsit que es poden trobar al carrer quan portin la bici.
Finalment, a 1r els participants han treballat amb el vídeo de 'Les tres bessones i la selva d'asfalt' i després han identificat comportaments no segurs al carrer amb 'El joc dels errors'.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada